4/11/2011

Urghhhhh!!!!!

Now aku sekarang memamg sangat tension. Aku xtaulah kenapa ada juga manusia yang suka nak lepas tangan? Buat keja ala kadar je. Patutkah? Come la, dah besar and reti fikir baik dan buruk. Sedang bintang pun tahu tanggungjawap. 

Contoh, ibu burung pun bagi makan dengan anaknya yang masih kecil. SEE!! binatang pun tahu erti tanggungjawap. Ni lagi manusia, lebih-lebih lagi LELAKI. Terus terang aku cakap, tak payah kawin kalau bakal laki perangai gini..Datang study so buat cara nak timba ilmu. 

So pada sesiapa yang terasa tu, pepandailah fikir balik perangai korang ok. Aku pun tak baik sangat tapi aku bukan jenis nak lepas tangan dengan setiap tugasan. Malas-malas aku ni, tidur memanjang ja hujung minggu tapi aku tak suka buat keja ala kadar.

Aku bukan jenis cakap direct, face to face..sory lah..memang aku bukan jenis gitu, aku sakit hati memang aku tunjuk, nak cakap aku EMO? cakaplah, tak luak pun dengan aku. Kalau dengar aku merungut tu aku just luah rasa tak puas hati aku. Tapi TOLONGLAH, jangan buat sampai rasa geram aku ni bertukar rasa yang sangat teruk lagi. 

Sekali aku terkena, selamanya aku ingat dan selamanya aku akan terus waspada dan jangan la hapar yang aku akan percaya 100%..mayb 0.09% korang sure tak dapat. Up to u all nak cakap aku ni EMO, Pendendam or anything sebab aku tak ada masa nak ambil tahu terutama bila ia keluar dari mulut orang yang perangai lagi teruk.

2 comments:

  1. rileks...kdg2 org camni mmg kite xleh nk watpe...bile die xde perasaan bertanggungjawab,maknanya die ni ssh nk dinasihat... nk kena bg mkn kasut saiz 8 br die celik mate kot...hahahaha

    ReplyDelete
  2. hehe..kang beso pla mulut dia..harap xbyk la org yg cm gne...

    ReplyDelete