10/15/2011

...malar sakit perut!

Sepanjang minggu ni ja aku rasa sakit perut terus.. Hari isnin lalu, aku makan nasi goreng kampung..pergh!! tbaek dia letak lada..Banyak giler..terpaksa aku pontengn kelas petang coz memang tak larat sangat..

Then,ok sikit keesokkan harinya..Aku hentam pula NASI AMBENG join Kak Dayah and Lala, Sedap pula..Pastu petang tu juga perut ku dah mula rasa tak selesa..Sampai malam kot, rupanya member aku pun mengalami benda yang sama..Sah kami keracunan makanan..Tak mok lagi aku sentuh makanan tu!!



Now, baru je aku nak jamah burger..Lapar sangat kot..Memang aku TERSANGAT lapar tapi kena pula pegi perjumpaan..Bajet sekejap la..Pergh!!!Aku kena tahan sakit disebabkan oleh meeting yang ntahpape tu..dari jam9-11, lama giler!!!  aku dah banyak keja dorg pula cam haram..seyes cam aku nak maki juga time tu nasib masih ada sisa iman yang memang tinggal sikit ni. So takat aku membebel je la kan..still ok lagi kiranya..

But now aku memang dah tahap gaban nak mengamuk kot..Perut aku ni dah msuk angin, Memang tak masuk aku nak stdy, seyes aku tensen, kena lagi dalam bilik ni..aku tak penah rasa happy dok bilik ni.. Ntah napa, aku pun pelik....


Aku just nak kata yang aku tengah sakit perut + tensen = SAKIT HATI!!!!

0 comments:

Post a Comment