10/01/2011

...sharing is caring

Before aku masuk tidor ni, aku nak share sumting..


This way untuk aku pujuk hati yang tengah rawan ni..

1. Dengar lagu yang aku suka,pasang balik-balik,pasang dengan volume yang agak-agak gegendang telinga tu boleh tahan la.. owh semestinya kena pakai headphone kalau tak orang lain akan bengang..hehehe..dari tadi aku dengar lagu selena gomez..memang layan abis..dia kiut kn? hehe

2. I love cat..tak kisahlah kucing hidup ke or just in pictures..tengok kucing buat aku jadi geram,rasa nak je peluk-peluk..hehe..so aku akan smile bila tengok kucing. tak payah cari jauh-jauh, cari kt tempat pakcik Google sudah~~
not mine,ambik dari pakcik google..

3. aku terasa nak makan je..nak makan aiscream tapi da malam..ntah pe ntah..T__T

.......gud nite everyone. see u later..salam

0 comments:

Post a Comment