3/06/2011

ku ingin kamu..

ku ingin kamu..


Cinta itu suatu keindahan, kedamaian dan kebahagiaan. Lantaran itu banyak insan yang mengejar cinta. Apa sebenarnya cinta? Pada aku cinta itu sungguh subjective yang boleh kita terjemaahkan dalam banyak makna.

Dalam bercinta juga kita perlukan sebuah kesetiaan dan kepercayaan, andai tiada suma itu maka tidak bermaknalah sebuah cinta. jadi mengapa perlu berahsia antara kita? Dimana nilai kepercayaan yang ada pada sang pencinta? andai sekelumit pun ia berikan, pasti aku sungguh bahagia..
ku ingin disampingmu

Pengalaman lalu membuatkan aku lebih takut untuk bercinta  dan sangat berhati-hati terhadap insan yang bernama lelaki. sampai suatu ketika aku rasakan seolah aku membenci lelaki, aku tiada apa yang tinggal hanya kerana seorang lelaki. seluruh jiwaku telah ku berikan,tiada apa yang tinggal andai dia tinggalkan aku..

Aku mungkin bukan sang pencinta sejati, aku mencintai dia apa adanya dan aku juga mengarapkan demikian. aku bukan manusia yang sempurna. Sampai bila aku harus bertahan?

akan kah berbaloi pengorbankan ku buat insan bernama lelaki yang bertahta di hati? 

sungguh, aku penat walaupun jauh di sudut hati aku sangat meyayangnya, sangat memerlukannya tapi sanggupkah ku biarkan diri seolah di permainkan? persoalan ini yang sering timbul di minda..

wahai lelakiku..bisa kah kau mengerti hati ini? gundahnya hati seorang wanita yang ingin dicintaimu. selamanya aku masih inginkan mu..


0 comments:

Post a Comment