3/14/2011

Penat Dan Geram!!!!




Geram!!!!!

Mana tak geram, aku dah semangat nak pergi kelas DSP ( Digital Signal Processing ). Dr. kata ada kuiz malam ni so nak and tak nak kena juga datang. Terkejar-kejar aku pegi kelas sedangkan perut lapar tahap gaban tapi....

Aik?!!! Asal takda orang ni, tepon Aciq,tak angkat. Then tepon Kak.Mila, Rupanya kelas batal..adakah??! 

Kak mila minta maaf sebab tak bagitau, tapi bukan salah dia pun. Padan muka aku sebab ponteng kelas ekonomi tadi..Tu pasal aku tak taw kelas rupanya dibatalkan dan di gantikan hari rabu nanti..

Aku suka sangat ponteng kelas ekonomi nie, bukan pa..aku tak paham apa lecture tu ajar. Bagi aku bagus lagi aku study sendiri dari aku masuk kelas..boleh ke aku pikir camtu? Boring sangat sebab semua membaca..sampai dia cakap kat kita orang.."Patut kamu blur,sebab langsung tak da basic ekonomi,saya pun ikut blur juga..heee"

Tapi sebenarnya lecture tu baik, yang kurang baiknya subject tu..ngeee!! adakah?


0 comments:

Post a Comment