2/03/2011

Hati yang tegar..

Salam..
tension taw!!


Sebelum aku nak tidur ni, nak share la something yg buat aku agak benggang sikit..yela ni pertama kali aku buat blog tapi ada je problem, dugaan betul bagi aku...puas juga aku cari solution tapi tak settle2 juga until now..eh lupa pla nak bagitahu korg benda yang buat aku benggang ni..Semua ni pasal aku tak dapat
nak search blog aku thru google lah..aku pun binggung kenapa blog aku kena band..ada tak sesiapa yg tahu sebabnya? Aku dah juga buat meta tag tu,dah juga ubah apa yang disuruh (itu pun kalau tak salah arahan lah..hehehe) tapi still juga..


Dekat dua hari juga aku dok mengadap lappy ni nak cuba settle la konon tapi hampeh ! tapi hampeh-hampeh pun aku bersyukur juga sebab kalau sebelum ni aku memang meluah gila dengan coding2 ni tapi lately ni aku semangat sikit nak tengok benda alah ni..adalah sikit dapat aku praktikkan ilmu coding yang sejak dulu aku malas nak ingat..hehe..


Aku harap adalah yang sudi nak tolong ajar aku settle masalah ni..selagi tak settle hati aku ni tak akan tenang, semangat tak bertempat aku datang sampai semua benda aku tak dapat buat..huhu..sebab nak settle benda ni ja..kawan-kawan tolong aku ya... 

0 comments:

Post a Comment