2/11/2011

Sweet november...

Salam...
Hari ini aku nak kongsi tentang bulan kelahiran aku...sweet november..


NOVEMBER




Banyak idea dalam sesuatu perkara
- kekadang tu banyak la juga, kadang kering idea..heee

Perangai tidak dapat diramal dan mudah berubah-rubah. 
Personality dinamik
- yang ni betul, kadang aku rasa cam tak tetap pendirian..

Otak dan pemikiran yang sangat tajam

- Setajam pisau kot..

Cara berfikir lain dari orang lain. B
erfikiran kehadapan, unik dan bijak
- Ni aku tak pasti..heee


Banyak berfikir, kurang bercakap tetapi mesra
- Pernah classmate aku ckap.. "aku pikir ko ni bisu,rupanya pandai juga berckap..heee"

Penuh dengan idea-idea baru yang luar biasa

- xdala yg luar biasa, biasa-biasa suda...

Sukar untuk dimengertikan atau difahami sikapnya

- even aku sendiri pun tak faham dengan diriku, inikan lagi orang lain..

Sifat yang berahsia, pandai mencungkil dan mencari rahsia

- Amat memendam perasaan, dan bukan busy body tau..

Amanah, jujur, setia dan pandai berahsia

- Well, dalam bercinta kita kena jujur..

Daya firasat sangat halus dan tinggi

- aku tak paham dengan statement ni..

Bagus sebagai doktor

- tak terpikir nak jadi doktor, nak jadi lawyer tapi takda rezki.. rezki akan jadi engineer,insyaAllah..

Cermat dan teliti

- kadang careless juga..


Tidak hargai pujian
- takut hati akan riak bila selalu makan pujian..

Bercita-cita tinggi

- setinggi langit..

terlalu degil dan keras hati

- 100% betul!!

Apabila hendak akan diusahakan sehingga berjaya

- usaha tangga kejayaan..

Sangat rajin dan berkemampuan tinggi

- rajin tu sesetengah perkara je, tak semua..heee

kekuatan semangat dan daya juang yang tinggi kepada sesuatu kehendak

- Kalau nak, memang semangat habis..heee

Pandai mendorong diri sendiri

- sapa lagi nak dorong kita kalau bukan diri sendiri? 

Berani, pemurah, setia dan banyak kesabaran

- hehe..malu nak ngaku..

Mudah ambil berat terhadap orang lain

- kadang tu hati ku kering juga, pedulikan lah orang lain..


Tak suka marah kecuali tergugat
- kalau orang dah cari pasal, silap orang la dia..

Pandai muhasabah diri

- sebab aku orang sabah..heee

Romantik

- ni kena tanya si dia..


Tidak pasti dengan imbangan kasih sayang
- apa dia maksudkan ea?

Suka duduk di rumah..

- sebab kaki cepat lenguh..duduk dirumah best apa?


Tidak berapa berjaya dalam mengawal emosi
- memang aku cepat emo..



0 comments:

Post a Comment