2/06/2011

Terbaek dari ladang..



Salam suma...


Hari ini aku tak lagi alone sebab hari ini semua rumate aku yang comel-comel akan balik, al-maklum dorangkan orang sini so senanglah nak balik, lain macam aku ni..Nak balik pun susah juga,tau je lah kan kampung dekat oversea..Satu minggu aku duduk bertapa sorang-sorang kat bilik. Nasib aku bukan jenis yang penakut sangat, hantu tu taklah takut (takut sikitlah) tapi yang aku takut sangat dengan orang yang berperangai macam hantu..


Sebenarnya aku bukan nak cerita pasal hantu pun, Aku nak cerita pasal hari-hari yang bakal aku tempuh dalam bulan ni. Tadi aku tengok lah jadual test-test aku..Mak oii, berturut test aku. Enam lagi tu..memang terbaek punya.. kena lagi aku dalam seminggu ni langsung tak sentuh buku, namanya pun cuti kan, so buku aku pun semua cutilah juga..heeee


Aku ni ada masalah sikit dalam membahagikan masa, dalam erti kata lain yang lebih sopan aku ni kurang rajin sikit nak study. Tapi bila datang rajin tu, terlebih rajinlah pula... (memang melebih-lebih) heee..


Ok, ni list test aku..fuh, memang terbaek kan? tapi aku silap sikit tulis kat time tu..Aku nak cerita sikit pasal subject-subject aku sem ni..


1. DSP -  actually ni bukan 30minit tapi 1.30minit tempoh dia..nak mampus jawap digital setengah jam, banyak kot..
2. Electrical System power - so far oklah. aku still boleh follow lagi.
3. Statistik - yang ni pun kita orang ambik sem ni. xsusah sangatlah nak compare Math 3..
4. Ekonomi - yang ni memang aku tak boleh bla. Bosan kot..(jujur ku katakan)
5. Microprocess dan microcontroller - ni pun best juga subjectnya..
6. Electromagnetik gunaan - yang ni, susah aku nak story sebab memang susah (bagi aku)..kena lagi date dia belum kena bagitahu..memang terbaeklah kalau tetiba dia buat test esok..sure aku top list..heeeee


Ermm..tu je kot yang aku nak share buat masa ni..now tunggu rumate aku balik, lewat betul dorang balik, nanti ada masa aku story pasal dorang pula ok...





0 comments:

Post a Comment