2/08/2011

Opss!! lupa bawa...

Salam...

Hari ini aku kurang rajin sikit..Seharian aku ponteng kelas,entah kenapa anginku tetiba taknak ke kelas..Mungkin sebab aku fikir hari ini cuti, tulah aku tak nak pergi kelas.. Aku pun tak tahu dari mana aku dengar yang hari ini cuti, Tanya member classmate, semua kata tak cuti..malunya...

Dijadikan cerita,tadi lepas bangun tidur, and mandi..aku pergi ke cafe nak print something..Tapi aku tengok banyak orang tengah tunggu turn so aku pun beli makanan dulu..

Selera aku hari ini, ayam masak kurma dan telur masin..hehe.. time nak bayar tu, baru aku perasan yang aku rupanya bawa duit seingit je..huhu..da kat depan counter kot, terpaksalah juga aku bagitau adik tu yang aku terlupa bawa duit.. nasib tak jauh bilik aku..

First time aku terlupa bawa duit, malu lagi,adoii~~~
apalah nasib aku hari ini..heheh....

masa balik nak ambil duit tadi aku tersempak dengan kawan aku, waa~~~ kantoi aku tak pergi kelas hari ini..aku pun just senyum-senyum je lah macam kerang busuk...dia pakai baju kurung pink..manis ja ditengok,..

0 comments:

Post a Comment